بهاء الدين محمد يهاجم أصالة بسبب أغنية "اتهمتك"..اعرف الحكاية

بهاء الدين محمد بهاء الدين محمد
 
ذكى مكاوى

هاجم الشاعر بهاء الدين محمد المطربة أصالة مؤخراً عبر صفحته على موقع التواصل الإجتماعى فيس بوك بعدما كتب بوست علق فيه على قيامها بعمل بلوك لأغنية "اتهمتك" من على صفحته حين كتب : أصالة بتقفل صوتها وبتعمل بلوك لأغنية بصوتها وبتعمل بلوك لفيديو على صفحة مين ؟! هو ده الفن ؟ هل محمد عبد الوهاب والا بليغ حمدى أوغيرهم من المحترمين لما كانوا حتى بيغنوا أغنية من ألحانهم كان ممكن يمنعهم حد ؟!!!

وأغرب حاجه باشوفها إن ف بعض الأوقات المطرب أو المطربه بيقفل صوته بنفسه وعجبى !!!

● معلش كنت باحاول ولن تتخيلوا كنت باعمل مجهود قد إيه علشان أنزلكم أعمالى وكم المعاناة اللى باعيشها ورا كل أغنية باشيرهالكم رغم إن الموضوع مفيش منه أى عائد مادى نهائى !!! كل الموضوع عائد أدبى وفنى وكان نفسى أكمل وأعرفكم على أعمالى ولكن بعض الأشخاص والشركات بتمنع حتى الفن ولكن أشكر كل الناس اللى طلعت محترمة بجد وكانت بتسهل وتساعد إن أعمالى تبقى على صفحتى لأن ناس كتير مايعرفوش غير جزء بسيط من أعمالى وكنت أتمنى أكمل ولكن النفوس والفلوس وحشه وأعتذرلكم عن عدم الإستمرار وخلينا ف الجديد وإن شاءالله خير 🙏💚

كلام بهاء الدين محمد جاء وفقاً لمحاولاته نشر أغانيه عبر صفحته على فيس بوك لمشاركة متابعيه وجمهوره أهم أغانيه إلا أنه استغرب قيام أصالة بوقف الأغنية وهو ما أثار ردود فعل واسعة من جانب متابعيه.

 

بهاء الدين محمد واصالة
بهاء الدين محمد واصالة

 

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر