وفاء عامر عن فعل الخير: ربنا أمر بالستر ودى حاجة بين العبد وربه

وفاء عامر وفاء عامر
 
مصطفى القصبى

استاءت الفنانة وفاء عامر من الأشخاص الذين يفعلون الخير ويلتقطون صورا مع الناس المحتاجين قائلة "ربنا أمر بالستر" وأتمنى أن لايتكرر هذا الأمر، مشيرة أن حاجات الخير لابد أن تكون بين الشخص وربنا فقط، وبالنسبة لى لم أبخل على أى أحد بأى شىء فى الوقت الراهن أو قبله.

وأضافت فى تصريحات خاصة لـ"عين": إحنا كفانين حاسين بالناس زى أى حد وياريت عدم المزايدة على أى حد علشان اتهاجمنا واتبهدلنا كتر الأيام الماضية.

واختصت الفنانة وفاء عامر لنا سابقا بفيديو خاص بتناول وجبة الإفطار مع موظفينها على نغمات أغنية "سؤال بسيط" للمطربة أصالة قالت: البصل والفول والطعمية والجرجير مفيش أحلى منهم الصبح والأحلى من كده اللمة الحلوة من اصحابك وموظفينك وحبايبك وده بيعمل أمان بين الناس.

ووجهت وفاء عدة رسايل من أهمها التعقيم والالتزام ورجوع العادات والتقاليد القديمة واحنا كفنانين بناكل زى بقية الناس وبنحس بيهم وربنا يزيح الغمة ويعدى الايام دى على خير مشيرة ان كل شىء فى الدنيا هو الحب قائلة "بنحبك يامصر".

وشاركت وفاء عامر فى أولى حكايات مسلسل "إلا أنا" والتى تحمل عنوان "بنات موسى"، والحكاية بطولة وفاء عامر، وصبرى فواز، وكمال أبورية، ومحمد عز، ونادية رشاد، وياسر على ماهر، وصفاء جلال، وديانا هاشم، وهاجر عفيفى، وشاهيستا سعد، ومجدى السباعى، ومصطفى عبد السلام، ومحمد العمروسى وتأليف أمين جمال ومحمد محرز.

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر