صورة.. محمد رشاد يعلق على انفصاله عن مى حلمى

انفصال محمد رشاد ومى حلمى انفصال محمد رشاد ومى حلمى
 
شيماء منصور

بعد خبر انفصال الفنان محمد رشاد والمذيعة مى حلمى بعد أكثر من عام من الزواج، قام الفنان محمد رشاد بالتعليق على الأمر عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعى "انستجرام" وبدأ كلماته بأية قرآنية حيث قال: قبل كل شيء، بسم الله الرحمن الرحيم "الطلاق مرتان فإمساك بمعروف أو تسريح بإحسان" صدق الله العظيم.

واسترسل، "الآية الكريمة دى بتلخص تفاصيل كتير مش هدخل فيها لأنها تخصنى وتخص طرف تانى كان فى يوم جزء من حياتى، وبعد 3 مرات طلاق أكيد ماينفعش نكمل وكأنه محصلش، أنا بطلب من كل الناس سواء بتحبنى أو لا بتابعنى أو ماتعرفنيش أصلا، إنهم يعدوا الموضوع كأنه مجاش قدامهم، لأنى مهما شفت من تعليقات سخيفة أو كويسة أو حتى هجوم من حد مش هتكلم عن تفاصيل زواجى بالحلو أو بالوحش وفى الأول وفى الأخر ياريت نراعى إن البنت بتتأثر بالكلمة الوحشة قبل الحلوة.

52a194be-c13c-401d-a9d9-1a4742df1b96 

وأضاف، قضينا أيام منها الحلو ومنها اللى مش حلو وكل شيء نصيب وقدر من ربنا وبتمنى كل الخير والسعادة للناس ولإنسانة طيبة وليها مكانه فى قلبى والنصيب والعشرة إنتهت لحد هنا وده هيكون أخر حاجة هقولها بخصوص الموضوع ده.

وكان الفنان محمد رشاد شارك فى مارثون دراما رمضان الماضى للمرة الأولى كممثل من بوابة مسلسل "لياليا 80" عبر شخصية مطرب حيث كان المسلسل من بطولة صابرين، إياد نصار، خالد الصاوى، غادة عادل ومن إنتاج شركة سينرجى.

 

اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر