وفاة والد المطربة مي فاروق.. سابني ومشي

مي فاروق مي فاروق
 

توفي والد المطربة مي فاروق صباح اليوم الأربعاء 25 يناير، إذ كتبت الفنانة عبر حسابها بموقع فيس بوك: "أبويا سابني ومشي .. إنا لله وإنا إليه راجعون".

 

وعانى والد مي فاروق في الفترة الأخيرة من متاعب صحية، إذ سبق أن نشرت مي فاروق صورة والدها وكتبت تعليقا عليها: ده ابويا ده اللي ورثت منه كل حاجه حتي حلاوة صوته ده بقي طيبة الدنيا واخلاق الدنيا حب الناس له مش عارفه اشرحه سماحه ونضافة الدنيا ده اللي بدعواته مكمله في حياتي ودلوقتي ده ابني اللي انامسؤوله عنه شايفاه في ازمه مش قادره اعمل له حاجه غير اني اكون تحت رجليه هو في حاله صعبه وانا واثقه في رحمة ربنا وفي حب ربنا ليه وواثقه ان ربنا مش هيضرني فيه ابدا بس ارجوكم ادعوا له نفسي اشوفه تاني مفتح عينيه وبينادي عليا وبيغنيلي ويضحك في وشي ارجوكم ادعوا له لو بتحبوني.

 

والد مي فاروق
والد مي فاروق

 

مي فاروق تطلب الدعاء لوالدها
 

وسبق أن وجهت المطربة مي فاروق عبر صفحتها الرسمية بموقع فيس بوك نداء إلى جمهورها بالدعاء لوالدها لمعانته وقت مرضه وقالت: إلى هذه اللحظه لسه حالة والدي حرجه منتظرين من ربنا  فرجه وكرمه عليه وعلينا أصعب أيام بتمر عليا في حياتي أبويا قصاد عيني عاجزه اني اساعده بحاجه غير الدعاء ارجوكم في هذه الليله الكريمه المباركه أول ليله من شهر رجب لو بتحبوني لو كنت سبب ولو للحظه في سعادة ولو فرد منكم أرجوكم  كثفوا له الدعاء هو في أمس الحاجه له .

 

 

 

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر