سما المصرى لهانى رمزى: «على وضعك إنتى» هى اللى حيشانى عنك

سما المصرى سما المصرى
 
نها سعيد
 
نشرت سما المصري، مقطع فيديو جديد على صفحتها الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام"، وجهت من خلاله رسالة لهاني رمزي، بعدما وقعت ضحية لإحدى حلقات برنامجه الرمضاني "هاني هز الجبل".
 
وعلقت سما على الفيديو قائلة: "هاني رمزي سلبني أعز مافي (رقبتي.. صوتي)، ذكريات وكواليس تصوير حلقتي مع هاني رمزي في برنامج هاني هز الجبل في بيروت.. ولولا أني بحب بيروت أوي كنت أخدت هاني في حضني ونطينا مع بعض من فوق الجبل وموتنا مع بعض وكانت هتبقى مصيبة وكارثة في لبنان.. أي نعم مشاهدات الحلقة عدت الـ11 مليون مشاهدة بس مش هسيبك إلا لما أردها لك.. مسرحيتي (علي وضعك إنتي) هي اللي حيشاني عنك.. بس خلاص أنا مسامحة هاني وبحبه وأوعدك ياهاني رمضان 2018 أنا اللي هروقك.. هاظبطك صح.. هخليك تتمني ترجع مصر في توكتوك من اللي هعمله فيك.. قابل ياقلبي.. صبرا جميلا.. بحبك ياهااااااني يارمزي".
 
جدير بالذكر أن سما تستعد لمسرحيتها "على وضعك إنتى"، والتي من المقرر عرضها في ثاني أيام العيد علي مسرح عبد المنعم جابر بالإسكندرية، ويشاركها البطولة محمد عبد الحافظ، أحمد صيام، نورهان، رضا حامد، تأليف حمدي نوار وإخراج مخرج، الاستعراضات عادل عبده.
 

( هاني رمزي سلبني اعز مافي رقبتي....صوتي) ....ذكريات وكواليس تصوير حلقتي مع هاني رمزي في برنامج( هاني هز الجبل) في بيروت ولولا اني بحب بيروت اوي كنت اخدت هاني في حضني ونطينا مع بعض من فوق الجبل وموتنا مع بعض وكانت هتبقي مصيبه وكارثه في لبنان ...اي نعم مشاهدات الحلقه عدت ال11 مليون مشاهده بس مش هسيبك الا لما اردها لك.....مسرحيتي((علي وضعك انتي)) هي اللي حيشاني عنك....بس خلاص انا مسامحه هاني وباحبه واوعدك ياهاني رمضان 2018 انا اللي هروقك..هاظبطك صح....هخليك تتمني ترجع مصر في توكتوك من اللي هعمله فيك....قابل ياقلبي...صبرا جميلا...بحبك ياهااااااني يارمزي.....

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر