صور.. نجوم مسرح مصر يحتفلون بأول «عيد حب» بعد الزواج

حمدى الميرغنى وإسراء عبد الفتاح حمدى الميرغنى وإسراء عبد الفتاح
 
هبة الشافعى

احتفل عدد من أبطال فرقة "مسرح مصر"، اليوم الأربعاء عبر صفحاتهم على موقع تبادل الصور "إنستجرام" بـ"عيد الحب" مع أزواجهم، معبرين عن مشاعرهم لهم فى هذا اليوم، حيث نشروا صور تجمعهم بنصفهم الآخر موجهين لبعضهم البعض رسائل الحب.

من جانبه نشر الفنان الكوميدى حمدى الميرغنى، صورة تجمعه بزوجته إسراء عبد الفتاح وكتب عليها: "كل يوم بينى وبينك هو عيد حب كل لحظة معاكى بيتولد حب جديد.. بحبك وهفضل أحبك يا مراتى يا بنتى يا اختى يا أمى ياحبيبتى.. ربنا يخليكى ليا ويبعد عنك كل سوء ويارب يجعلنى سبب سعادتك وفرحتك.. مهما قولت وكتبت مش هعبر عن جزء من اللى فى قلبى ناحيتك.. بحبك أووووى".

jj
 
وردت عليه زوجته إسراء عبدالفتاح وكتبت: "كل سنة وأنت طيب وربنا يخليك ليا يا أغلى من الدنيا عندى، ربنا ما يحرمنى من وجودك فى حياتى يا أغلى من حياتى".
 
2018_2_14_12_34_15_123
 

كما نشر الفنان محمد أنور صورة تجمعه بزوجته نوران وكتب: "أول عيد حب وأنا معايا أول وآخر حب".

2018_2_14_12_34_16_701
 

ونشر الفنان حامد الشراب صورة مجمعة له مع خطيبته، وكتب عليها قائلا: "أول عيد حب يعدى علينا مع بعض وإن شاء الله لآخر العمر يا حبيبتي، ومش هعترف بعيد الحب بصراحة علشان كل يوم جنبك عيد حب وكل يوم وكل ساعة".

وأضاف: "كل ثانية حبى ليكى بيزيد اكتر واكتر وبعرف إنى لو لفيت الدنيا كلها مش هلاقى زيك بحبك وربنا يخليكى ليا وميحرمنيش منك أبدا ويتمم لينا على خير كل لحظة وانتىى معايا.. مش كل عيد حب بس".

2018_2_14_12_34_15_186
 

اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر