فيديو.. 5 أغانى تؤكد أن عمرو دياب "مبيتهددش"

عمرو دياب عمرو دياب
 
مروى جمال
طرح عمرو دياب اليوم برومو أغنيته الجديدة "هدد"، والتى من المقرر أن تصدر اليوم وستكون ضمن أغانى ألبوم "كل حياتى" التى ينتظره جمهور الهضبة، ليستمتع به قبل نهاية موسم الصيف، ويؤكد عمرو دياب في كل ألبوم منذ خمس سنوات أنه مبيتهددش، وذلك من خلال أغانيه، ومنها:
 
 
 
1-   هدد 2018 من ألبوم "كل حياتي"، والمقرر طرحه خلال أيام قليلة، وتقول كلمات الأغنية :"هدد ببعادك طب وأنا هبعد ولاهسأل فيك أنا.. خليك عندك مش عندي ضيع حبنا...يعني لو كنت هتقدر ..هقدر وهتخسر أكتر ده أنا ياما اتحملت عشانك وأنت ولا هنا".
 
 
2-  طرح الهضبة عمرو دياب أغنية "حبايب إيه" 2017 من ألبوم "معدي الناس"، وتقول كلمات الأغنية :"وجعتك ده أنت تودع بلد في أيه هو أنت اشتريتني.. هسيبك وأخسرك للأبد ده كان ناقص تموتني".
 
 
3-   كما طرح الهضبة أغنية "عمرنا ما هنرجع" 2016 من ألبوم "أحلى وأحلى"، التى تقول كلماتها "أيامك عدت ونسيتها وحكايتي معاك أنا مليتها وأن كان فيك حاجة أنا حبيتها دلوقتي بقيت أنا مبشوفهاش"
 
 
4-   أما أغنية "أيوة اتغيرت" التى طرحها عمرو فى عام 2014 من ألبوم "شفت الأيام" أثبتت كلماتها أنه لم يهدد وهى: "إللي بيخرج بره حياتى ده لا يمكن أبدا ارجعلو بلقيه اتشال من حسباتى مهما يقولى وأنا بسمعله وماليش فى الاخر غير راحتى مش عايز اضيع ايامى".
 
 
5-   ونفس الأمر لأغنية "فوق من اللي أنت فيه" التى طرحها عام 2013 من ألبوم "الليلة" وكلماتها تقول: "لو مش خايف علي اللي بينا مش هخاف عليه أنا.. أحنا فيها لسا فيها يالا غير نظرتي و بإيديك تفضل حبيبي أو تفارق دنيتي".

اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر