سارة درزاوى: محمد أنور خدعنى

سارة درزاوى سارة درزاوى
 
لميس محمد

نشرت الفنانة الشابة سارة درزاوى عضو فريق "مسرح مصر" صورتين من عقد قران زميلها فى فرقة "مسرح مصر" محمد أنور ونورهان الذى عقد بالأمس وسط حضور الأهل والأصدقاء، وعلقت على الصورة قائلة: أهي صورتي مع العريييييس  قالي اتجوزي عشان الاشاعات تخلص وراح اتجوز هو، ألف ألف مبروك يا نور عروستك الحلوة نوران، ربنا يهدي سركوا و يتمملكوا علي خير، أنور اتجوز يا جدعااان، يا رب بقي الاشاعات تخلص، أنور صاحبي و أخويا و عشرة عمر من يجي ١٠ سنين،  وعمر ما كان في أي حاجة بينا أكتر من صداقة و أخوة و عشرة  أي حاجة تانية كانت من خيال المتفرج.

 

أهي صورتي مع العريييييس .. قالي اتجوزي عشان الاشاعات تخلص وراح اتجوز هو 😂 .. ألف ألف مبروك يا نور عروستك الحلوة نوران 😘😍😍.. ربنا يهدي سركوا و يتمملكوا علي خير أنور اتجوز يا جدعااان يا رب بقي الاشاعات تخلص .. أنور صاحبي و أخويا و عشرة عمر من يجي ١٠ سنين .. و عمر ما كان في أي حاجة بينا أكتر من صداقة و أخوة و عشرة ... أي حاجة تانية كانت من خيال المتفرج 😂 @mohamedanwar71 #مسرح_مصر2 #مسرح_مصر #محمد_انور #masra7_masr #masrah_masr

A post shared by sara derzawy (@sara.derzawyy) on

 

يذكر أن هناك عدد كبير من الشائعات انتشرت مؤخرا حول وجود علاقة عاطفية بين محمد أنور وسارة، لكن عقد القران الذى أقيم مساء أمس نفى هذه الشائعات تماما.


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر