صور.. محمود العسيلى وأمنية عبد المنعم يحتفلان بعقد قرانهما

العسيلى وأمنية عبد المنعم العسيلى وأمنية عبد المنعم
 
احتفل الفنان محمود العسيلى أمس بعقد قرانه على خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم، ونشر مجموعة من الصور من خلال حسابه على "إنستجرام"، توثق لحظة عقد القران، وتوقيعه على عقد الزواج، وبعض الصور العائلية.
 
وعلقت أمنية عبد المنعم علقت على الصور قائلة: "تزوجت من حب حياتى"، فيما قال العسيلى: "قدمت أغاني عملتها من أول ما ابتديت لغاية النهاردة باتكلم فيها عن العيلة والاستقرار والحب والعيال.. كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل وأسلوب حياة كنت بأحلم إنى أعيشها، وفعلاً حاولت في تجربتين جواز إني اشوف الحياة اللي أنا بحلم بيها تتحقق على أرض الواقع و لكن للأسف التجربتين مانجحوش"
 
وتابع: "الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقة اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل والتصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية أو وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة وخلاص بيغرقوا.. أنا رفضت أعيش تعيس وهافضل أدور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي وباتمنى من ربنا سبحانه وتعالى إني أكون لقيتها فعلا وتكون التالتة التابتة".
 

الزوجان
الزوجان

 

العسيلى يقبل زوجته
العسيلى يقبل زوجته

أمنية عبد المنعم

أمنية عبد المنعم

 

أمنية من لحظة عقد القران
أمنية من لحظة عقد القران

 

أمنية وعسيلى
أمنية وعسيلى

 

متابعا: "الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقية اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل والتصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية أو وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة وخلاص بيغرقوا.. أنا رفضت أعيش تعيس وهافضل أدور على السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي وباتمنى من ربنا سبحانه وتعالى إني أكون لقيتها فعلا وتكون التالتة التابتة".

 

صورة عائلية من عقد القران
صورة عائلية من عقد القران

 

عسيلى وأمنية
عسيلى وأمنية

 

لحظة عقد القران
لحظة عقد القران

 

وكان النجم محمود العسيلى، قد خص "عين"  بإعلان خبر استعداده لعقد قرانه على خطيبته خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم، اليوم في الإسكندرية، على أن يقيم حفل الزفاف يوم الجمعة المقبل خلال ندوته بـ"عين"، كما روى فى الندوة تفاصيل قصة الحب التى جمعته بخطيبته أمنية منذ أول لقاء جمعهما، والصفات المشتركة بينهما والتى جعلته يقرر الارتباط بها.

 

محمود العسيلى وأمنية عبد المنعم
محمود العسيلى وأمنية عبد المنعم

 

محمود العسيلى وزوجته

محمود العسيلى وزوجته
 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر