أغنية «مش قد الهوى» لـ شيرين تحقق مليون ونصف مشاهدة فى 3 أيام

شيرين شيرين
 

اقتربت أغنية "مش قد الهوى" التى طرحتها النجمة شيرين عبد الوهاب من تحقيق حاجز المليون والنصف مشاهدة على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب" فى 3 أيام، وهى من ‏كلمات محمد الغنيمى، ألحان محمد رحيم، توزيع أحمد إبراهيم.

وتقول كلمات الأغنية‎ :‎قالى انتى مش قد الهوى‎.. ‎سيبى الهوى لناسه، إيه دخلك بإحساسه‎..‎البعد فيكى حلال، وانا من ساعتها بعدت‎.. ‎قاللى من الكلام اللى بيوجع ياما بزيادة، وانا سيبته يتمادا‎.. أصل السكوت فى الحاله دى هو أبلغ رد".

وعادت النجمة شيرين عبد الوهاب مجدداً إلى مواقع التواصل ‏الاجتماعى بعد غياب حوالى 5 أشهر، بعد قرارها بإغلاق كافة ‏حساباتها على السوشيال ميديا بعد أزمتها الأخيرة‎.‎

وكانت شيرين قد روجت للأغنية من خلال حسابها الشخصى على ‏موقع "تويتر"، قائلة: "حبايبى أغنيتى الجديدة اللى وعدتكم بيها مش ‏قد الهوى قريب على يوتيوب‎".

شيرين كتبت عبر حسابها الرسمى بـ"تويتر" لتحث الجمهور على ‏البقاء بالمنزل والتزام العزل المنزلى للحد من انتشار فيروس ‏كورونا، قائلة: "أنا هنا يا حبايبى واتبسطت جدًا لما فى ظل ‏الظروف اللى العالم كله فيها وكل اللى ليه حد بيحبه قلقان وخايف ‏عليه، لقيتكم فاكريننى وبتسألوا عنى، أنا عايزة أطمنكم إنى بخير ‏الحمد لله وحالى زى حالكم كلكم، قاعدة فى بيتى مع عيلتى وبدعى ‏إن الغمة دى تعدى على خير‎".

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر