فيديو.. محمود العسيلى ينضم لمشاهير «تيك توك»

محمود العسيلى محمود العسيلى
 
خالد إبراهيم
انضم النجم محمود العسيلى، إلى كتيبة الفنانين والنجوم، الذين انضموا إلى تطبيق "تيك توك"، مؤخرا، خلال الأسابيع القليلة الماضية، حيث كان أول فيديو ينشره عسيلى عبر حسابه على "تيك توك"، هو مقطع من سيارته، يقول لجمهوره "أقدر أقولكم دلوقتى إن أنا موجود على "تيك توك"، وأضاف "وده الأكاونت الوحيد بتاعى"، كذلك نشر من مقطع أغنية "انت استثنائى"، وهى الأغنية الدعائية لأحد البنوك، والتى بدأ عرضها بالتزامن مع بداية شهر رمضان الجارى.

 

@esseily

اقدر اقولكم دلوقتي اني بقيت علي تيك توك 🔥##esseily

♬ original sound - esseily
العسيلى
العسيلى

 

محمود العسيلى
محمود العسيلى

وقال المطرب محمود العسيلى إن السبب وراء "نرفزته" فى حفل "أنت معاك واسطة"، أن هذا الشخص من منظمى الحفلة، رغم أنه من المفترض أن يقوم بواجبه، وينظم الأمور فى الحفل. وأضاف فى الجزء الثانى من لقائه برنامج "شيخ الحارة والجريئة "، مع إيناس الدغيدى، بقالى 3 سنين بعمل أغانى مع أحد البنوك، العام الماضى قدمت الأغنية مع مدحت صالح ونجحت ثم هذا العام مع بهاء سلطان، وكل ما يتردد أن تعاقدى مع هذا البنك لأن المخرج هشام فتحى صديقى، شائعات، فإدارة البنك تثق فى، ويسندون لى هذا العمل، والحمد لله لم نخذلهم.

مؤخرا، ظهر محمود العسيلى ضيفا على احد البرامج التليفزيون، وأدلى بمجموعة من التصريحات الساخنة، من بينها، "بحب أدور على أحلى مطاعم فى أى مكان بسافره، وفى باريس دخلت أحسن مطعم فى العالم ولكن الفاتورة كانت تقيلة شوية".

وأضاف العسيلى "عندى أصدقاء صحفيين كتير، أنا بشوف إن كل واحد لازم يشوف شغله.. فيه ناس بتتصل بيا بس أنا حقى إنى مردش، علشان فيه مدير أعمال بيرد على التليفونات ودى وظيفته وأنا مش هقفل بابى فى وش حد، ولو حد بعت على إيميلي وأنا مردتش أبقى نص كم".

وتابع، أغنية "علشان تبقى تقولي لا" لتميم يونس مش بتاعتى، وأنا استفدت إنى طلعت فيها وشرف ليا إنى أطلع فيها، ولما عمل الأغنية اللي قبلها "إنتى أى كلام" قولتله أنا معاك فى اللى جاي، وأعتقد إنها عبقرية بس هي مش أغنية، لأنها بتلعب على المحتوى.

 

اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر