رامى صبرى: أصالة صاحبة فضل عليا فى مشوارى الفنى

رامى صبرى وأصالة رامى صبرى وأصالة
 
هبة الشافعى

وجه المطرب رامى صبرى الشكر والعرفان للمطربة أصالة لمواقفها معه على مدار مشواره الفنى، مؤكدا أنها صاحبة فضل كبير عليه خاصة فى بداية ظهوره.

ونشر "صبرى" عدة صور لأصالة عبر حسابه على موقع تبادل الصور "إنستجرام" وعلق: "بسبب أصالة حضرت اول انطلاق أول حلم ليا وهو ألبوم (حبيبى الأولانى) وشاركت فى نجاحه بمجهودها وافكرها من حبها واقتنعها بيا وأنا لسه محدش يعرفنى".

وتابع: "شاركت فى فكره دويتو مش فاكر ليك وكانت سبب كبير إن الجمهور العربى يسمعنى بما إنها مطربة الخليج الأولى فالجمهور العربى كله سمعنى ونجحت الغنوه باذن الله، دايما فى حاله من الدعم من غير ما احس هيا اطيب حاجه ممكن تشوفها أو تعرفها فى وسط اغلبيته فى مشاكل نفسيه كتيررر وده بان فى محنتى وقفت مع زوجتى شيرين فى محنتى لحد ما خلصت مشكلتى بإحساسها وطيبتها".

واستكمل "كل اللى قدرت افتكرو من اللى عملته معايا كتبته اكيد فى اكتر من كده ومش هقدر اكتب كلمه شكرا عشان كلمه قليله اوى اوى عليها بس حابب أشكر حبيبى وأخى المخرج العبقرى طارق العريان وصديقى أنس نصرى على سؤالهم واهتمامهم".

 

اصاله...... حضرت اول انطلاق اول حلم ليا وهو البوم ( حبيبي الاولاني ) وشاركت في نجاحه بمجهودها وافكرها من حبها واقتنعها بيا وانا لسه محدش يعرفني .. شاركت في فكره دويتو مش فاكر ليك وكانت سبب كبير ان الجمهور العربي يسمعني بما انها مطربه الخليج الاولي فالجمهور العربي كله سمعني ونجحت الغنوه باذن الله .. دايما في حاله من الدعم من غير ما احس هيا اطيب حاجه ممكن تشوفها او تعرفها في وسط اغلبيته في مشاكل نفسيه كتيررر وده بان في محنتي وقفت مع زوجتي شيرين في محنتي لحد ما خلصت مشكلتي باحسسها وطيبتها .. كل اللي قدرت افتكرو من اللي عملته معايا كتبته اكيد في اكتر من كده ومش هقدر اكتب كلمه شكرا عشان كلمه قليله اوي اوي عليها بس حابب اشكر حبيبي واخي المخرج العبقري طارق العريان وصديقي انس نصري علي سوالهم واهتمامهم ... ❤️❤️❤️ @assala_official

A post shared by Ramy Sabry (@ramysabry8) on

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر