شاهد أحمد فلوكس وهنا شيحة فى أول ظهور لهما بعد شائعة انفصالهما

أحمد فلوكس وهنا شيحة أحمد فلوكس وهنا شيحة
 
بهاء نبيل - تصوير حسام عاطف

حضرت مساء اليوم، الفنانة هنا شيحة، بصحبة زوجها الفنان أحمد فلوكس، افتتاح معرض والدها الفنان التشكيلى أحمد شيحة، ليؤكدا عدم صحة شائعة انفصالهما التى انتشرت منذ أكثر من 10 أيام.

 

احمد فلوكس وهنا شيحة
 

وكانت الفنانة شيحة قد قالت لـ"عين": "أنا كنت نايمة وقمت من النوم من كتر التليفونات اللى جتلى وأنا عيانة وعندى برد ولقيت أخبار مستفزة جدًا، وأحمد نايم لأنه رجع متأخر بسبب التصوير، ومش عارفة أقوله أيه، لأنه حتى شفت أخبار بتقول إنى سيبت البيت وروحت منزل والدى فى الشيخ زايد اللى هو كلام خاطئ لأن والدى لا يملك منزلاً هناك".

 

أحمد فلوكس وهنا شيحة (1)

 

وتابعت: "والدى كلمنى من الخضة عليا والبيت كله بيقولولى فى ايه، مش عارفة ليه الناس بتحب تخلق موضوع من لا شىء، إحنا اخترنا شغلنا لأننا بنحب المهنة دى لكن مش من حق أي شخص يتدخل فى أمورنا الشخصية".

 

أحمد فلوكس وهنا شيحة (2)

 

وأضافت: "إحنا بنحب الناس لأنهم سبب نجاحنا فى شغلنا، أما الجانب السخيف والتطفل والكلام الغلط والشائعات، يعنى ليه مش نخلينا فى الخير، وليه الصحافة مش بتتحقق من الخبر، لأن زى ما بيكلمونا فى الحاجات الصغيرة يا ريت يكلمونا فى الحاجات المهمة وإحنا هنجاوبهم عادى".

 

أحمد فلوكس وهنا شيحة (3)

 

يذكر أن الشائعات طالت الفنانة هنا شيحة وزوجها أحمد فلوكس تفيد انفصالهما وإلغاء متابعتهما لبعضهما على حسابيهما بموقع "إنستجرام"، وذلك منذ 10 أيام، الأمر الذى جعلهما ينشران بعض الصور التى تجمعهما من جديد على حسابيهما بمواقع التواصل الاجتماعى المختلفة.

 
 
أحمد فلوكس وهنا شيحة (4)
 
أحمد فلوكس وهنا شيحة (5)
 
أحمد فلوكس وهنا شيحة (6)
 
أحمد فلوكس وهنا شيحة (7)

اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر