رسالة رانيا فريد شوقي إلى شقيقتها ناهد فريد شوقى: سلمي لي على بابا

رانيا فريد شوقي و ناهد فريد شوقي رانيا فريد شوقي و ناهد فريد شوقي
 
سارة صلاح

ودعت النجمة رانيا فريد شوقى شقيقتها المنتجة ناهد فريد شوقى، بكلمات مؤثرة عبر حسابها على تطبيق Instagram.

 

ونشرت رانيا فريد شوقي صورة لها مع ناهد فريد شوقي وكتبت تعليقا عليها: للأسف بنعتاد الأحباب فى الدنيا  كأنهم خالدين في الدنيا زي ما نعتاد النعم كأنها مستمرة الي الأبد و ده من عيوب البشر أختي الحبيبة الغالية ناهد انا بعتذر لك لأني اعتدك في حياتي يمكن خيالي كان اضعف من إني اتصور فراقك.

وأضافت رانيا فريد شوقي: يمكن خدتنا مشحانات الدنيا و ربنا نور بصيرتنا و رجعنا لحضن بعض و الحب اللي اتربينا عليه و حبنا لبابا كان دايما بيجمعنا يمكن لاني تنسيت اننا بنكبر كلنا يمكن لأني جيت الدنيا لقيتك اختي الكبيرة القوية العنيدة اللي ماتعرفش حاجة اسمها استسلام و ارادتها من حديد".

ناهد فريد شوقي ورانيا فريد شوقي
ناهد فريد شوقي ورانيا فريد شوقي

 

وقالت رانيا فريد شوقي:" قوتك كانت بطمني عليكي انا مش عارفه انا بكتب ايه بس اللي حساه اكبر بكتير من أي كلام مازلت مش مستوعبه و لما حد بيقول الله يرحمها بتخض في الفترة الأخيرة كنت بشوف فيكي بابا بكل حركاته و طريقة كلامه و نظراته و هزارك و قولت للاحفاد اللي ماشفوش جدهم ناهد بقت نسخه من جدكم لما تشفوها كأنكم شفتوه سبحان الله ".

 

وبكلمات تعبر عن حزنها الشديد قالت رانيا فريد شوقي:الغريب اني من الشخصيات اللي بتخاف تدخل علي حد متوفي لانه بيبقي آخر انطباع بيفضل في الذاكره عن الشخص لكن لما دخلت و شوفت وشك مبتسمه كأنك نايمة و بتحلمي حلم جميل حسيت انك شوفتي فريد ابنك بيستقبلك و خدك لحبايبك بابا و طنط هدي و مها أختنا ده تفسيري لابتسامتك الهادية الجميلة الواضحة اوي اللي هونت علينا كلنا فراقك و اللي مش هتفارقني اللي باقي من عمري كنتي راضية بكل اقدار الله و مسلمه أمرك لله إلي ان نلتقي يا اختي.


 

رانيا فريد شوقي سلمي لي على بابا
 

وأضافت رانيا فريد شوقي: سلميلي علي بابا و قوليله الحياة من غيرك مش حياة و نفسي يجيلي في الحلم بقاله فترة غايب عني هتوحشيني اوي يا حته من ابويا و من قلبي".

 

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر